2017. július 12., szerda

röviden és tömören

1. A blogtali jó.
Kicsit bővebben: bár sok kedves blogolóssal találkoztam már, de a nagy talikról valahogy mindig lemaradtam. Eddig. Idén én is ott voltam.
2. A wifi jó.
Kicsit bővebben: falu végén, a városban nem volt "vezetékes" net, csak mobilnetet használtunk, ám idén kihúzták az optikai kábelt, és most mi is csatlakoztunk. Nagyon praktikus.
3. A fizetett szabadság jó.
Kicsit bővebben: nagyon jó.
4. Próbavásárlónak lenni jó.
Kicsit bővebben: egyrészről tetszik a munka, másrészről sorozatosan kapom a felkéréseket is (mióta regisztráltam már öttel végeztem és jelenleg három vár elvégzésre, és már jóvá is írták a számlámon az ezzel járó kifizetéseket. Mert ki a kicsit nem becsüli és még azért is, mert sok kicsi sokra megy! :)

2 megjegyzés:

Köszönöm hozzászólásodat! Ellenőrzésem után megjelenik az oldalon, addig is kérlek legyél türelemmel! (Előfordulhat, hogy ez hosszabb időt vesz igénybe, hiszen nem ülök örökké a gép előtt!)
További szép napot!

...

Ahhoz képest, hogy ma nem dolgoztam, bakker... reggel elmentem végre a fizikoterápiás kezelésre, ami nagyon jó volt. Aztán elmentem a Bazili...