2017. július 16., vasárnap

összetörve

Van az a mondás.. a mindenki magából indul ki.. mennyire igaz.. én mindig a jót feltételezem az emberekről. Hogy képesek változtatni és változni. Hiszek a szeretet erejében, hogy nincs rossz ember, csak kevés szeretet... de időnként én is tévedhetek. Bár ez az én világképembe nem fér bele és nehezen dolgozom fel, ha valaki bánt vagy elárul, de... valamennyire megtanultam már kezelni. Csak amikor egy szívemnek kedves kényszerít térdre, akkor fáj, nagyon fáj... kisírom magam és közben arra gondolok, annyi minden történt velem már az életben... erős vagyok és most, megint erősebb lettem... van választási lehetőségem.. vagy még inkább visszahúzódok és valóban, most már soha, senkinek nem szavazok bizalmat, vagy... maradok az, aki vagyok. És tudom, maradok az, aki vagyok, mert nem tudok másmilyen lenni.. csak hinni tudok, csak hinni...
Kicsit összetörtem... az én valóságom annyira más, mint másoké...

10 megjegyzés:

  1. Kitartás! és jobb, szebb napokat :)

    VálaszTörlés
  2. Ó, sajnálom. :( De hidd el az ilyen nyitott emberkék mint Te is, meglehetősen sokszor megszívják....tudom magamról, ugyanilyen vagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szívás az élet... ahelyett, hogy innánk... :D

      Törlés
  3. :( Sajnálom, bármi is történt "ebben a témában". Szorítok. Nemtom, annyi mindenkinek "ilyen időszak" ez a mostani....?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, csak a szokásos... nekem az egész életem ilyen időszak... ez a karmám, vagy mi...

      Törlés
  4. Azt hiszem, az ember nem tud kibújni a bőréből, így mindig belelép ugyanabba a folyóba, akármennyire igyekszik elkerülni. :(
    Ölelésem ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez így van.. még ha a folyóba lépnék, abban lehet úszni.. de nekem mindig a trágyában kell dorbézolni.

      Törlés
  5. A nyitott, őszinte, teljes szívvel élő ember mindig bízik, hogy ugyanazt az érzést és jót kapja vissza, amit ő ad magából. Sajnos ez nem mindig jön össze...
    Ölellek <3

    VálaszTörlés

Köszönöm hozzászólásodat! Ellenőrzésem után megjelenik az oldalon, addig is kérlek legyél türelemmel! (Előfordulhat, hogy ez hosszabb időt vesz igénybe, hiszen nem ülök örökké a gép előtt!)
További szép napot!

...

Ahhoz képest, hogy ma nem dolgoztam, bakker... reggel elmentem végre a fizikoterápiás kezelésre, ami nagyon jó volt. Aztán elmentem a Bazili...