2017. július 17., hétfő

gasztro

Kaptam ajándékba két nagy tököt. Mivel tökgyalum nincs otthon, így elkezdtem agyalni, hogy mit is kezdjek vele... nézegettem a neten a recepteket, de egyik sem hatott meg... nos, a vége az lett, hogy egyikőjüket felkockáztam, jénaiba tettem, tejfölből, krémsajtból, tejből és carbonara porból szószt készítettem hozzá, ráöntöttem úgy, hogy teljesen befedte a tököt, a tetejére reszelt sajtot szórtam és megsütöttem... enyhén szólva is bitang jó lett. A szósz a sütéstől krémsűrűvé vált, és kihűtve is mennyei finomság lett belőle.
A magokat meg jól eltettem, hogy legyen jövőre nekem is.

7 megjegyzés:

  1. Helyes! :) (a magokért meg külön pirospont!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Muszáj! Egy csomó lehetőségtől estem el már azért, mert nem tettem el a magokat :)

      Törlés
  2. Nincsen négyoldalú reszelőd? Én is azon szoktam lereszelni, phingom sincs, mijaza tökgyalu... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De az van... de azt mondták, az nem tökgyalu, azzal ne reszeljek tököt... na tessék, akkor a másikat lehet, hogy így készítem el majd:D (de így legalább kreatívkodtam) :)

      Törlés
    2. és miért ne? elkopik a reszelőkéje? :D
      én mindenre azt használtam, nem lett semmi baja a töknek :D igaz csak ritkán, mert nem kedvencem. Én csak rántva szeretem.

      Törlés

Köszönöm hozzászólásodat! Ellenőrzésem után megjelenik az oldalon, addig is kérlek legyél türelemmel! (Előfordulhat, hogy ez hosszabb időt vesz igénybe, hiszen nem ülök örökké a gép előtt!)
További szép napot!

...

Jöttem, olvastam blogokat és abban elfáradtam. Öregszem, vagy mijaszösz. Járok a személyi edzőmhöz rendesen, és komolyan mondom, aki azt mo...