2017. április 6., csütörtök

emzéperiksz jelentkezem

Amennyire fontos volt régen, a blogolás most úgy került a háttérbe az életemben.. ez amúgy jó, hiszen terápiás célzattal blogoltam, lélekgyógyítandó... most pedig az életem szippantott magába és azt élem, megélem... írnivalóm persze lenne, csak éppen időm nincs rá... bent ülök eleget a gép előtt, otthon nem igazán kapcsolom be a szerkentyűt. Másrészről pedig most, hogy jön a tavasz, megyek a szabadba, a kertbe, vagy akár a tornácomra és a magam kis paradicsomában töltöm fel magam pozitív energiákkal.

Kárpótlásul hoztam képeket, mert én vagyok az, aki mindenre de mindenre rágyönyörködök, és mindent, de mindent lefotózok.

gyöngyvirágom


 cicóm

 napnyugta kedvenc almafám ágai között

 kiskertemben ibolya

 elvadult nemtudommilyenfa... de szép :)

 nálunk ilyen a napkelte...

a múltkori csodaszép időben munka után tettünk egy gyors kirándulást a Gellért-hegyre...



10 megjegyzés:

  1. Szép, szép, szép :) a gyöngyvirág nekem éppen csak elkezdett kibújni, a tiéd meg már mindjárt kinyílik.

    ...egyébként meg jogos, hogy inkább kint vagy, mint a gép előtt ülnél. Én is alig hiszem, hogy kint legyek, bár ma este hatig csak esett, meg esett, meg esett az eső...

    Ölellek! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A gyöngyvirág is, és az orgona is, mint akik megkergültek olyanok, szerintem a hétvégén kibontakoznak.

      Törlés
  2. Hasonlóan érzek én is sokszor, más fontosabb dolgok vonják el a figyelmem a blogolástól :)

    VálaszTörlés
  3. Azért még jó, hogy látlak az fb-n, mert így tudom, hogy megvagy. Szép képek! :)

    VálaszTörlés
  4. Tényleg kis paradicsom! Jól teszed, ez a legfontosabb! :-)

    VálaszTörlés
  5. Pont ilyen post született nálam, és a tiéd nem is olvastam csak most. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm hozzászólásodat! Ellenőrzésem után megjelenik az oldalon, addig is kérlek legyél türelemmel! (Előfordulhat, hogy ez hosszabb időt vesz igénybe, hiszen nem ülök örökké a gép előtt!)
További szép napot!

...

Jöttem, olvastam blogokat és abban elfáradtam. Öregszem, vagy mijaszösz. Járok a személyi edzőmhöz rendesen, és komolyan mondom, aki azt mo...